FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
11. Milsim Magfed/50 limit Scenario 24H
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 20:19, 09 Cze 2015    Temat postu: 11. Milsim Magfed/50 limit Scenario 24H

Propozycja Sceno Magfed/50 limit

Zgodnie z propozycją pulkovnika:

PROPOZYCJA REGULAMINU (pod dyskusję i do dalszych korekt):

Zasady Magfeg/50TACAP (kopia Vanguard autorstwa JH):

WPISOWE: 70,-PLN

"W cenie:
- wstęp na poligon,
- przygotowanie terenu,
- organizacja i prowadzenie rozgrywki,
- namioty sztabowe,
- ubezpieczenie,
- pakiet startowy (patch oznaczający stronę gry, opatrunek osobisty, światło chemiczne, mapka terenu)
- pirotechnika potrzebna do zadań,
- HP w bazach off game

Dozwolone typy markerów:
1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.
2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.
3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny (grawitacyjny, elektrospłuczka, Cyclone, Rip Clip itd.)
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.
4. Oprócz sprzętu uwzględnionego w zasadach gier MOG, dopuszczone będą militarne markery mechaniczne/elektropneumatyczne wyposażone w małe loadery grawitacyjne lub Cyklony z Tac-capem lub stick feedy sprężynowe. Łączna pojemność fabryczna magazynka nie może przekroczyć 50 kul. Wkładki zmniejszające pojemność dużych loaderów nie są dopuszczone. Tryb ognia tylko SEMI AUTO. Łączny limit kul dla gracza to 250 sztuk, rozkład: 50 w loaderze, 100 w ładownicach na pasie/kamizelce, 100 w zapasie w cargo/plecaku.
Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne. GRANATY HUKOWE/ROZPRYSKOWE/PETARDY SĄ NIEDOZWOLONE! Granaty paintballowe ciśnieniowe lub z ładunkiem pirotechnicznym są dozwolone.
Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba, clear lub puder. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.
System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty/światła chemicznego w nocy na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony, "rana ciężka" – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź w każdej chwili uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż lub oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.
7. Trafienie w marker eliminuje go z gry. Wizyta w bazie przywraca jego funkcjonalność

Wyposażenie:
Warunkowo dopuszczone są rozpryskowe granaty airsoftowe oraz dźwiękowe, dymne, dymno-hukowe oraz paintballowe miny przeciwpiechotne. Zasięg ich rażenia jest ograniczony do pomieszczenia/okopu/ziemianki w której następuje detonacja, w terenie otwartym promień 3m lub bezpośrednie trafienie. Postępowanie trafionego jak przy "ranie ciężkiej".

System ran:
W przypadku "rany ciężkiej" lub eliminacji konieczne jest pozostanie w pozycji leżącej do końca kontaktu. Należy umożliwić przeciwnikowi zabezpieczenie materiału wywiadowczego, który może być w posiadaniu "poległych".
W przypadku "rany ciężkiej", konieczne jest przetransportowanie gracza do bazy off-game. W każdym momencie gracz może uznać się za wyeliminowanego i postępować na ustalonych zasadach.

Pojazdy:
Eliminowanie pojazdu następuje przez zastosowanie dedykowanych granatników elektronicznych, bądź przez detonację ładunku typu IED w bezpośrednim sąsiedztwie pojazdu. Załoga zniszczonego pojazdu jest wyeliminowana (KIA) i może wraz z pojazdem udać się do bazy. Pojazdy w grze pełnią wyłącznie rolę transportową, niedopuszczalne jest prowadzenie z nich ognia. Strzelanie do pojazdów powinno być ograniczone do zupełnego minimum.

Zasady respawnu:
- KIA - 2h w bazie off-game
- "ciężka rana" - 1h w bazie off-game
- naprawa pojazdu - 1h w bazie off-game

Każdy z uczestników powinien posiadać:
- pakiet startowy dostarczony przez organizatora
- telefon komórkowy z numerami alarmowymi
- gwizdek, latarkę
- kamizelkę odblaskową/czerwoną chustę,
- środki do bytowania przez cały czas trwania gry (nocleg, wyżywienie)"
Źródło:http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?f=236&t=2316#p34361

Co do samego sceno to trzeba by wykombinować konieczność wyjeżdżania na patrole z bazy głównej, ale to już kwestia "ubrania tego w scenariusz".

Pozdrawiam,
Flemming


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flemming dnia Wto 23:59, 09 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 9:29, 10 Cze 2015    Temat postu:

Dzięki Flemming.

Trzeba wybrać sztab, kto się będzie tym zajmował.

Chętnie pomogę, mogę to przyjąć na klatkę.

Datę ile wcześniej trzeba zrobić?

Bo data jest uzależniona od wykończenia pola. Trzeba by się w lipcu skupić na tym, tak żeby we wrześniu zrobić scenariusz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 15:34, 10 Cze 2015    Temat postu:

pulkovnik napisał:
(...)
Datę ile wcześniej trzeba zrobić?
Bo data jest uzależniona od wykończenia pola. Trzeba by się w lipcu skupić na tym, tak żeby we wrześniu zrobić scenariusz.


W zasadzie odpowiedziałeś na pytanie. Dokładnie tak, 2-3 miesiące wcześniej trzeba ogłosić termin wraz z regulaminem,mapami, całą "legendą" sceno czyli larp-owym klimatem, zarysem zadań dla poszczególnych stron konfliktu, itd.

Trzeba też sprawdzić, czy na ten sam termin nie ma ustawionej innej imprezy milsimowej, bo dwa sceno w tym samym terminie raczej nie wypalą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 1:22, 12 Cze 2015    Temat postu:

Zgadza się.
No to mamy 2 miesiące na przygotowanie pola.

W przyszłym tygodniu działamy ze strefą, będzie dywan.

Flemmingu drogi, sprawdzisz jaki termin byłby dobry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 23:15, 19 Cze 2015    Temat postu:

Termin zależy od tego kiedy uznasz pole za gotowe. Wstępnie pierwszy lub drugi weekend września, czyli 5-6.09 lub 12-13.09.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 1:04, 20 Cze 2015    Temat postu:

Dywan w strefie jest.

Zastanawiam się jak rozwiązać temat imprez komercyjnych w tym czasie.

Terminy oba dobre, kiedy trzeba to puścić w eter?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trol213
Multi-Player



Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:14, 20 Cze 2015    Temat postu:

Fakt bylem na polu i kurwa nie poznałem.

Brawo dziewczyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 23:25, 20 Cze 2015    Temat postu:

pulkovnik napisał:
(...)
Zastanawiam się jak rozwiązać temat imprez komercyjnych w tym czasie.

Terminy oba dobre, kiedy trzeba to puścić w eter?


Najpierw wymyślić legendę, całą historię, otoczkę, limity tak amo jak i ilości uczestników, o co idzie walka i jakie są warunki zwycięstwa.
Potem z 4-6 tygodni wcześniej zrobić kampanię informacyjną z ładną, tematyczną grafiką, opisem i regulaminem.
Potem już tylko kasować wpisowe i przeprowadzić całe zamieszanie.

Z komercją można na dwa sposoby - poinformować iż biorą udział w sceno od godz. X do godz. Y tylko po stronie obrońców wioski, stanowią regularne uzupełnienie wojska poborowego przysłanego prosto z koszar. Mają się podporządkować "oficerom polowym" - jeśli będzie trzeba, wychodzą na patrol lub robią kontrofensywę itp. Jak dostaną to wracają na respa 15 minut do bazy.(Każdy inny gracz ma respa 2h po trafieniu)

Drugi sposób to zabrać ich gdzieś w pizdu na inne pole, np. Borowik i nie zawracać sobie nimi już głowy.

Bardziej by mnie martwiło, czy jest gdzieś na drugim końcu lasu teren który można zaznaczyć jako off-game i zrobić tam drugą bazę dla "partyzantów".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 2:14, 21 Cze 2015    Temat postu:

Pierwszy pomysł z komercją mi się podoba. Bo nie wszyscy będą chcieli jechać do Żor na Borowika. Choć ja osobiście lubię to pole. Przyjdzie i na niego czas rozbudowy.

Komercja może nie mieć limitu? Nie będzie się to gryzło z ogólnym zasadami?

Z drugą bazą nie będzie problemu, załatwię to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 17:31, 21 Cze 2015    Temat postu:

pulkovnik napisał:
(...)
Komercja może nie mieć limitu? Nie będzie się to gryzło z ogólnym zasadami?
(...)


Hm,... będzie się gryzło, dlatego może komercji sypać tylko po 50 na wyjście, jak się skończy to wraca po kolejne 50 ... i odczekuje 15 min. Wiem, wiem, strasznie dużo pier..lenia się z tym. No ale można też zainwestować w małe loadery 50-ki, chwilowo w promocji w pb expres(15PLN - choć to mało opłacalne z punktu widzenia właściciela), lub całkiem po bandzie i kupić Tippmann 98 Custom Magfed Conversion Kit ile potrzeba (199PLN/szt) - i od cholery zeta magów(100PLN/szt).
Więc, schodząc na ziemię, inwestycja w fata 50 (12,90 PLN) i sypanie po 50szt. kulek jest najbardziej budżetową opcją, tym bardziej, że fata 50 mogę w zasadzie pożyczyć - mam dwa takie. Koszty inwestycyjne = 0 PLN.

Literatura:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flemming dnia Nie 17:43, 21 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bi-tek
PERSIL POWER PAINTBALL



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:23, 21 Cze 2015    Temat postu:

Flemming - jakieś szczególne wymagania co do bazy off game? Zwiedziłem cały las i to kilkukrotnie i jest kilka ciekawych miejsc tylko więcej szczegółów dotyczących tego miejsca dotyczące tego miejsca. Las jest naprawdę duży oraz zapewnia kilka ciekawych miejsc i na pewno się znajdzie takie miejsce które będzie się nadawało a nawet jakieś które można wykorzystać w legendzie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bi-tek dnia Nie 19:24, 21 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 1:06, 22 Cze 2015    Temat postu:

Bitek kończ sesje bo mam ochotę postawić dwa budynki na prędkości.
Dolna część pola jest łysa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon 17:12, 22 Cze 2015    Temat postu:

bi-tek napisał:
Flemming - jakieś szczególne wymagania co do bazy off game? (...)

Żadnych większych, kawałek lasu bez krzaczorów, żeby było gdzie rozbić namioty, jedna (góra dwie) butla HP 15l. i taśma biało-czerwona dookoła bazy na drzewach na wysokości ponad 2m.
Miło by było, żeby gdzieś niedaleko szło zaparkować samochody - jeśli nie, to OK, ale trzeba wyznaczyć inne punkty startu dla obu ekip.

CZAS: Sobota 12.00 do Niedziela 12.00 24H
ZBIÓRKA: Sobota 10.00 rano dwie odprawy w dwóch różnych punktach.

Przygotować mapy, zgodne z gridem MGRS, z punktami specjalnymi (PS) - jakieś skrzyżowania, szczyty pagórków, przeprawy itp. - miejsca strategicznie ważne - na drogach ustawić checkpointy. Mapy A4 zalaminować, ID dla każdego uczestnika, na rzepie.

ZARYS SCENO:
Siły regularnej armii kontrolują bazę (wioskę na polu) i wysunięte placówki (check-pointy), siły partyzanckie całą resztę. Patrole zmotoryzowane przewożą wsparcie dla check-pointów, bądź są QRF dla zaatakowanych posterunków. Do i z auta nie strzelamy, trzeba wysiąść żeby walczyć.

Partyzanci montują IED na drogach - petardy wybuchające i kasujące wszystkich w promieniu 5m. Jeśli walnie przy aucie to auto wraca do bazy na awaryjnych i odczekuje 1h. Załoga (poza kierowcą) 2h. Chyba, że chcecie skrócić respa do 1h (liczone od powrotu do bazy). Komercja tylko 15min.
Warunek wygranej wojska: utrzymanie bazy,
Warunek wygranej partyzantów: zdobycie bazy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 11:16, 24 Cze 2015    Temat postu:

Coś już widzę zaczyna się układać.

Problemem będzie używanie samochodów w lesie Flemming. Ale to muszę pogadać z właścicielem.

Parking. Ile mniej więcej samochodów? Żebym mógł to przygotować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flemming
Uzależniony



Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 23:45, 15 Lip 2015    Temat postu:

pulkovnik napisał:
Coś już widzę zaczyna się układać.

Problemem będzie używanie samochodów w lesie Flemming. Ale to muszę pogadać z właścicielem.

Parking. Ile mniej więcej samochodów? Żebym mógł to przygotować?


Wystarczy jedna terenówka robiąca za transporter opancerzony dla "wojska", mogąca się przemieszczać między checkpointami - partyzanci nie potrzebują wozu.

Ile samochodów ma parkować? Trudno wyczuć, mogą być spore ilości chętnych na sceno, więc trzeba będzie ograniczyć czas zapisów, żeby Ci się pół Polski nie zwaliło. Albo wygospodarować miejsce na osobne parkingi dla dwóch stron.
Opcją też jeden duży wspólny parking, ale wtedy odprawa o 9.00 dla wszystkich a start o 12.00 już z baz polowych. (trzy godziny na dotarcie i założenie bazy).
Można też zrobić before party już w piątek - partyzanci mieliby więcej czasu na ogarnięcie swojej bazy, ale wtedy odprawa 10.00 w sobotę i start o 12.00 ... do 12.00 w niedzielę. 24H.

To są ważne detale do przemyślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.paintballbb.fora.pl: Forum Paintball Bielsko-Biała     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin