FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
22.03.15 7th MOG - GO-SYSTEM Karolew k. Łodzi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Gdzie lecą w kulki?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jubszy
Rambo



Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarheads, Magfed Poland

PostWysłany: Śro 22:37, 04 Mar 2015    Temat postu: 22.03.15 7th MOG - GO-SYSTEM Karolew k. Łodzi

Witajcie,

Info o najnowszym MOG-u:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszamy na pierwszą w tym sezonie grę z cyklu MOG: Magfed Only Game. Zagramy w formule MOG:SCENARIO na sprawdzonym w boju na poprzednich edycjach obiekcie GO-SYSTEM w Karolewie koło Łodzi. W planach mamy 3 scenariusze po 1,5h gry. Mamy przygotowanych kilka założeń, czekamy jeszcze na mapki od Zarządcy z aktualnym obrazem terenu.

Szczegóły:

Start: 22.03.2015 godzina 10:00 (spróbujmy zawalczyć o brak obsuwy tym razem Smile
Miejsce: [link widoczny dla zalogowanych]!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x471bb2487a09a571:0xbe102ff9ec2b392f
Koszt: 25,00 pln (dodatkowo +5,00 pln za HP, catering osobno dostępny u Mistrza Ryby)

Link do wydarzenia na FB: [link widoczny dla zalogowanych]

Dozwolone typy markerów (bez zmian):
1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.
2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.
3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny,
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.

Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne, paintballowe oraz airsoftowe. GRANATY HUKOWE/BŁYSKOWE/PETARDY SĄ NIEDOZWOLONE!

Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba, clear, WARUNKOWO DOPUSZCZAMY KULKI PUDROWE .68!
Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.

System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż, oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.

Lista:
1-12. Jarheads
13.

Ktoś chętny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 0:56, 05 Mar 2015    Temat postu:

Dobrze, że dodałeś posta z MOG'iem, kilka osób z naszego inkubatora talentów się z pewnością przyłączy.

Na tą chwilę się nie wpisuję, zobaczę jak mi się ułoży wszystko, najwyżej dołączę w ostatniej chwili.

Zachęcam osoby, które jeszcze nie miały okazji uczestniczyć w takiej grze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Gdzie lecą w kulki? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.paintballbb.fora.pl: Forum Paintball Bielsko-Biała     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin