FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
13-14.06.2015 na poligonie w Winowie 24h Milsim
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Gdzie lecą w kulki?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Śro 23:51, 22 Kwi 2015    Temat postu: 13-14.06.2015 na poligonie w Winowie 24h Milsim

13-14.06.2015 na poligonie w Winowie pod Opolem odbędzie się 24h gra Milsim z elementami LARP.

Organizatorem jest Magfed Poland/JARHEADS

Oprócz sprzętu uwzględnionego w zasadach gier MOG, dopuszczone będą militarne markery wyposażone w małe loadery grawitacyjne oraz Cyklony z Tac-capem i stick feedy sprężynowe. Łączna pojemność fabryczna magazynka nie może przekroczyć 50 kul. Wkładki zmniejszające pojemność dużych loaderów nie są dopuszczone.
Do dyspozycji jest cały obszar poligonu, z przejezdnymi drogami, budynkami, przeszkodami wodnymi i umocnieniami. Wszystkie obiekty (FOBy, posterunki, obiekty cywilne itd.) na terenie działań biorą udział w grze (in-game) przez cały czas jej trwania.

Setting:

"Raport ONZ, sytuacja geopolityczna:
Batan Południowy – Niewielka kolonia Francuska, która uzyskała niepodległość w 1964 roku. Region targany długimi walkami wewnętrznymi, od 2000 roku ma słaby ale stabilny rząd. Jednak od trzech lat zaczynają pojawiać się różne frakcje, które mogą zaburzyć młodą, delikatną demokrację. Rząd Batanu jest za słaby na zdecydowaną odpowiedź zagrożenia, bezpieczeństwo w kraju jest de facto sprawą umowną.

Od 2012 roku po odwiertach próbnych, pojawiają się informacje że państwo leży na jednym z największych złóż ropy w regionie. Fakt ten wywołuje zainteresowanie zachodnich koncernów naftowych, które chcą jak najszybciej rozpocząć eksploatację.

Od 2013 roku na terytorium Batanu działa szereg organizacji humanitarnych i charytatywnych, pomagających ludności w nadrabianiu przepaści cywilizacyjnej.

Zaleca się rozpoczęcie przygotowań do misji humanitarno–stabilizacyjnej w razie eskalacji trendów destabilizujących. Działania sił pokojowych miałyby na celu umożliwienie niezakłóconego funkcjonowania organizacji humanitarnych oraz delegacji zachodnich inwestorów."

Strony konfliktu :
Sojusz Państw Zachodnich – Międzynarodowe siły pokojowe działające na terenie Batanu w ramach operacji „Vanguard”. Do zadań należy utrzymanie pokoju, dostarczanie pomocy humanitarnej dla ludności, stworzenie i utrzymanie infrastruktury niezbędnej do wypełnienia zadań stabilizacyjnych, zapewnienie warunków do pracy inwestorom zagranicznym.

Organizacja Wolny Wschód - ekstremistyczne ugrupowanie komunistyczne, łączące ideologię komunistyczną z batańskim nacjonalizmem. Aktywna strona wojny domowej, zdelegalizowana w 2002 r. przez rząd Batanu. OWW działa w opozycji do wszystkich działań obecnej władzy, przeciwstawiając się obecności sił pokojowych oraz przedstawicieli zachodniego kapitału.

Ludność cywilna Batanu - Populacja Batanu, posiadającego jeden z najniższych wskaźników rozwoju społecznego, dotknięta jest głodem, zagrożeniami epidemiologicznymi oraz problemami wynikającymi z niestabilnej sytuacji politycznej. Podtrzymanie podstawowych funkcji społecznych jest całkowicie zależne od wsparcia społeczności międzynarodowej.

PETRO-OIL – multinarodowy koncern petrochemiczny, zajmujący się wydobywaniem gazu ziemnego i ropy naftowej oraz ich przesyłem, przetwórstwem, dystrybucją i sprzedażą. Po fiasku inwestycji związanych z wydobyciem gazu łupkowego, jedyną szansą przetrwania dla firmy są plany eksploatacji złóż ropy w Batanie. Najkrótszą drogą do ich realizacji jest wykorzystanie pokolonialnej infrastruktury petrochemicznej.


Więcej informacji wkrótce .

Magfed Poland :

[link widoczny dla zalogowanych]

Wydarzenie :

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster JH dnia Śro 23:55, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Czw 20:49, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Link do tematu na PSI
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszamy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 0:46, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Dzięki Majster za info.
Panowie, na turniej do Krasiejowa się wybieracie, przydałaby się reprezentacja od nas na Mogu.
Tym bardziej że kilka osób ma już markery magfedowe.

Z tego co wiem, Patryk wybiera się na Moga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Sob 18:12, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Do Krasiejowa prawdopodobnie wpadniemy jutro .

Co do Winowa- nie ma czego się bać impreza nastawiona jest na zabawę i klimat , nawet osoby które nie mają markera magfed mogą się pojawić z pięćdziesiątką albo probówką zamiast Loadera:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Szukamy tez osób cywilnych które wcielą siew role mieszkańców Batanu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Pon 21:45, 27 Kwi 2015    Temat postu:

Na scenariuszu ( OPERACJA VANGUARD 24H MILSIM MAGFED + 50 TACCAP POLIGON WINÓW) do zasad MOG dodajemy markery mechaniczne i loadery 50-siątki .

Dla przypomnienia zasady MOG :

Dozwolone typy markerów:



1. Magfed

- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),

- Brak limitu przenoszonych magazynków,

- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.



2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)

- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,

- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,

- Stylizacja militarna.



3. Markery wsparcia

- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny (grawitacyjny, elektrospłuczka, Cyclone, Rip Clip itd.)

- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),

- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,

- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,

- Pojemność magazynka max 200 kulek,

- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),

- Stylizacja militarna.



Pirotechnika:



Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne. GRANATY HUKOWE/ROZPRYSKOWE/PETARDY SĄ NIEDOZWOLONE! Granaty paintballowe ciśnieniowe lub z ładunkiem pirotechnicznym są dozwolone.



Kulki:



Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.



System ran:



1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).

2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.

3. Trafienia dzielimy na:

- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),

- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:

a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,

b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),

- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony, "rana ciężka" – patrz dalej pkt. 5.

4. Opatrywanie „ran lekkich”

- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,

- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,

- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,

- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.

5. "Rana ciężka", unieruchomienie:

- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,

- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),

- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź w każdej chwili uznać się za wyeliminowanego,

- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,

- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.

6. Medyk

- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),

- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż lub oznaczenie MED itd.,

- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.

7. Trafienie w marker eliminuje go z gry. Wizyta w szpitalu przywraca jego funkcjonalność.



Zasady bezpieczeństwa w strefie bezpiecznej:



1. Zawsze kieruj wylot lufy w bezpieczną stronę.

2. Trzymaj palec poza kabłąkiem spustowym.

3. Zawsze trzymaj marker rozładowany i zabezpieczony (odpięty magazynek, pusta komora, zatyczka/barrel bag obowiązkowy).

4. Strzelanie poza polem gry dozwolone jest jedynie w strefie chrono.

5. Za marker i wszelkie wydarzenia z nim związane odpowiada jego właściciel. Za zachowanie członka drużyny odpowiada dowódca drużyny.



Zasady bezpieczeństwa na polu:



1. Każdy gracz jest zobowiązany do zapewnienia sobie ochrony wystarczającej do zatrzymania każdego rodzaju kulki występującej na grze, bez uszczerbku na zdrowiu. Każdy gracz jest odpowiedzialny za swój poziom ochrony. Zalecamy maskę paintballową z pełną ochroną twarzy i uszu.

2. NIEDOPUSZCZALNA JEST GRA POD WPŁYWEM ALKOHOLU BĄDŹ ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH. OSOBY STWARZAJĄCE ZAGROŻENIE BĘDĄ WYPRASZANE Z IMPREZY.

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe w wyniku niestosowania się do zaleceń. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.

DODATKOWE INFO:

Wyposażenie:
Warunkowo dopuszczone są rozpryskowe granaty airsoftowe oraz dźwiękowe, dymne, dymno-hukowe oraz paintballowe miny przeciwpiechotne. Zasięg ich rażenia jest ograniczony do pomieszczenia/okopu/ziemianki w której następuje detonacja, w terenie otwartym promień 3m lub bezpośrednie trafienie. Postępowanie trafionego jak przy "ranie ciężkiej".

System ran:
W przypadku "rany ciężkiej" lub eliminacji konieczne jest pozostanie w pozycji leżącej do końca kontaktu. Należy umożliwić przeciwnikowi zabezpieczenie materiału wywiadowczego, który może być w posiadaniu "poległych".
W przypadku "rany ciężkiej", konieczne jest przetransportowanie gracza do bazy off-game. W każdym momencie gracz może uznać się za wyeliminowanego i postępować na ustalonych zasadach.

Pojazdy:
Eliminowanie pojazdu następuje przez zastosowanie dedykowanych granatników elektronicznych, bądź przez detonację ładunku typu IED w bezpośrednim sąsiedztwie pojazdu. Załoga zniszczonego pojazdu jest wyeliminowana (KIA) i może wraz z pojazdem udać się do bazy. Pojazdy w grze pełnią wyłącznie rolę transportową, niedopuszczalne jest prowadzenie z nich ognia. Strzelanie do pojazdów powinno być ograniczone do zupełnego minimum.

Zasady respawnu:
- KIA - 2h w bazie off-game
- "ciężka rana" - 1h w bazie off-game
- naprawa pojazdu - 1h w bazie off-game

Każdy z uczestników powinien posiadać:
- pakiet startowy dostarczony przez organizatora
- telefon komórkowy z numerami alarmowymi
- gwizdek, latarkę
- kamizelkę odblaskową/czerwoną chustę,
- środki do bytowania przez cały czas trwania gry (nocleg, wyżywienie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster JH dnia Pią 19:27, 08 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Sob 10:40, 09 Maj 2015    Temat postu:

Ciekawostki - ekipa Bunkier Elit i Krasiejowa będzie , pozorowała cywilnych mieszkańców Batanu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 21:59, 09 Maj 2015    Temat postu:

Będą mieli markery? Czy będą bezbronni? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Nie 20:41, 10 Maj 2015    Temat postu:

Bezbronni;) to cywile , jak znajdziemy broń w wiosce to mają pozamiatane Smile

Panowie i oczywiście Panie nie ma się czego bać będzie dobra zabawa w mocnym militarnym stylu . Oczywiście zapraszam do Sojuszu Zachodniego .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojcio
Analny Turbo Dewastator



Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 14:40, 25 Maj 2015    Temat postu:

Jedziem tam Smile
1. Młody Rojo
2. Rojo
3. Vallar


Ktoś jeszcze będzie jechał?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rojcio dnia Pon 17:20, 25 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 20:27, 25 Maj 2015    Temat postu:

Strasznie mnie kuszą Ci bezbronni cywile...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VALLAR
Przemysłowy utylizator alkoholu



Dołączył: 12 Wrz 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIELSKO-BIAŁA

PostWysłany: Czw 15:20, 28 Maj 2015    Temat postu:

Ej Jubszy a komu mamy wpłacić wpisowe?

Pulkovnik nie pitol tylko spinaj poślady i dawaj z nami dla odmiany coś innego..... Twisted Evil

1. Młody Rojo
2. ROJO
3. VALLAR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 21:01, 28 Maj 2015    Temat postu:

Chętnie Vallar, ale nie dam rady w ten dzień.

Z tego co mi Majster opowiadał wczoraj, to naprawdę warto. Vallar, pamiętaj żeby zabrać mundur, w dresie Cię nie wpuszczą Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jubszy
Rambo



Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarheads, Magfed Poland

PostWysłany: Pią 18:26, 29 Maj 2015    Temat postu:

Tu mocie:
Wpisowe: 70,00 PLN
Numer konta:
81 1140 2004 0000 3302 7564 3367
Damian Urbański
Bielsko-Biała
tytuł przelewu: OPERACJA VANGUARD, NICK/DRUŻYNA

doznania będą niesamowite.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trol213
Multi-Player



Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:23, 30 Maj 2015    Temat postu:

1. Młody Rojo
2. ROJO
3. VALLAR
4.Trol
Mozna mic Tipixa na HP czy tylko co2?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Nie 20:20, 31 Maj 2015    Temat postu:

Zasilanie HP / Co2 dowolne - istotną sprawą jest Magfed i 50siątkia .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Gdzie lecą w kulki? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.paintballbb.fora.pl: Forum Paintball Bielsko-Biała     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin