FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Magfed Poland

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Ciekawe linki/sznurki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jubszy
Rambo



Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarheads, Magfed Poland

PostWysłany: Pon 9:52, 08 Wrz 2014    Temat postu: Magfed Poland

Witam,

Kolegów którzy właśnie nabyli lub mają w perspektywie nabycie markerów typu magfed, zapraszam do zapoznania się z materiałem na profilu Magfed Poland na FB:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na forum PSI:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednocześnie zapraszam na 6th MOG, militarną grę scenariuszową przeznaczoną dla użytkowników magfedów. Gra odbędzie się 21.09 na poligonie w Winowie pod Opolem, transport z Bielska będzie szedł. Warto się wybrać, nawet tylko z pistoletem.

Pozdrawiam,
Jubszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trol213
Multi-Player



Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:51, 08 Wrz 2014    Temat postu:

To do Opola piechota kawał drogi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Wto 17:25, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Czemu piechotą - z Bielska jedzie nas 14-stu .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majster JH dnia Wto 17:25, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Wto 20:18, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Dodam zasady które obowiązują .

1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.

2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.

3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny,
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.

Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne.

Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.

System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż, oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.

Przykładowa realizacja:
Gramy sobie, obrywamy 2 razy w ramię. Padamy na ziemię, odczołgujemy się za krzak. Za krzakiem obwiązujemy ramię opatrunkiem i gramy sobie dalej zza krzaka. Obrywamy w nogę, padamy ponownie na ziemię, z okrzykiem „medyk!”. I mamy 3 przypadki:
1. Medyk jest blisko, opatruje nas i bawimy się dalej, oberwiemy prędzej czy później i dreptamy do bazy jako trup,
2. Medyk jest daleko i koledzy z teamu po opanowaniu sytuacji ładują nas na nosze i transportują nas do niego,
3. Medyk nie żyje/wszyscy zginęli/wszyscy uciekli/nikomu nie chce się nas nieść/w pojeździe skończyła się wacha – uznajemy się za wyeliminowanych i dreptamy do bazy/szpitala itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 20:52, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Bardzo ciekawie opracowaliście zasady, tak to mniej więcej sobie wyobrażałem.

Wybacz moje pytanie, ale dla ścisłości - rozumiem, że można strzelać do lekko rannych, ciężko rannych oraz do medyków?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paintball Bielsko
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 20:54, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Juby, może warto by było dopisać tą grę do kategorii "Gdzie lecą w kulki" ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trol213
Multi-Player



Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:48, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Scenariusz godny i mnie sie podoba

Może inaczej takie zasady hehe trafiony schodzi bo z tym jest różnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majster JH
Nieśmiertelny



Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Magfed Poland - Jarheads

PostWysłany: Śro 17:10, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Nie na tych grach - to inne środowisko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballbb.fora.pl Strona Główna :: Ciekawe linki/sznurki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.paintballbb.fora.pl: Forum Paintball Bielsko-Biała     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin